torsdag 7 juli 2011

Det är i hissen det händer!





Dagens outfit tagen i morse i hissen. Tur att brillorna var på så ni slapp se hur trött jag var ;)

Redan torsdag, I like! Igår hade jag det mysigt med Bina på hennes balle. Svullade choklad, jordgubbar med grädde! Yum yum! :)

Tisdagen njöt jag av Gabys,Leslies och Marlenes sällskap på Olearys i Sollentuna! Vilken vecka!! Jag älskar mina vänner!! Bästa bästa :)

Nää fortsätta jobba nu kanske ;) fredag imorgon... Och grillning med kollegor + utgång later. Och sovmorgon på lördag för jag har lyan för mig själv ;) niiiiiiiice hehe

Puss på er! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. jag önskar att jag vore ledig den här helgen! Vill festa med mina fina vänner!

    SvaraRadera