onsdag 31 augusti 2011

Friska barn tack :)

Idag har jag lämnat prinsarna på dagis för första gången. Om de skrek?! Jag är nu döv! :/ mina små pluttar! Men jag hörde att de slutade gråta 30 sekunder senare :) så skönt! Annars hade mitt mamma-hjärta krossats idag. Men nu känns det mkt bättre! Fröken sa nog "kom så får ni frukost" haha mina små matmonster :)

Konstigt att jobba igen efter sjukdomshäng hemma i 2 dagar, men skönt att komma iväg igen :) igår kväll var jag med Gaby och Malin på VIP kväll på HM i stan, köpte den stor lång svart stickad tröja till mig, en skjorta till Nicklas och sen såklart tshirts och pyjamaser till twinsen. 20% rabatt på köpet så det va sweet :)

Btw jag sörjer min dator som inte funkar för tillfället :( buhuu tar inte ens emot ström!!!!! Bajskorv!

Aja är nu på pendeln påväg till jobbet. Ska unna mig en celsius ;) Lite nya bilder: BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar