torsdag 4 augusti 2011

Wehooo mässa i september!

Min chef är bäst! :) ska få åka på inköpsmässa till Cologne i Köln i september fast jag "bara" är assistent! Sjukt kul ska det bli, och lärorikt framför allt! :)



Nu sitter jag här på jobbet med grymt härlig träningvärk, love it ;) dricker vax som känns som en soppskål med grönt te. Hehe precis som det ska vara dvs :) har varit här i över en timme, vill kunna sluta vid 16 och hinna hem och leka med mina prinsar där hemma!!

Hade finaste Gaby och Leslie över igår, Erik kom en sväng senare på kvällen också. Sen grillade vi gott kött och snackade skit! Underbart trevligt! :)
SOM jag saknat dem! Nu vill jag träffa dem mer och mer dock hehe ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar