fredag 9 september 2011

Fredagssug...

Åhhh det är fredag och i vanlig ordning är jag godissugen!!!! Die godissug die!!! Senaste två helgerna har jag gett efter och vräkt i mig godis.... Meeeeeen inte idag, idag ska jag vinna fighten!!! Im stronger than this!

Utan träningsrutiner faller allt, iaf för mig, hemskt men sant. Förvandlar till en soffsittandes, bottenlös godisråtta!!!! Haha vilken syn. Men som sagt är den sann. Men inte idag. I shall win! :)

Imorgon är det tjejmiddag hos mig för några få galanta damer, trots att jag är trött som ett as efter denna vecka är jag sjukt nov sugen på party, kanske ska slå till?! Resten av familjen sover hos farmor,,,höll tanken lockar. Får se vad som händer imorgon :) men party med en riktig partypingla, det var inte igår det!! ;)

Puss på er å ha en mysig fredag kväll. Med eller utan godis ;) nej sa jag Nina. Nej till godis! :P haha BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Vet du, jag är ledig helgen vi ska fira dej!! Så jag kan skaka min Rompaahh!! :)

    SvaraRadera