onsdag 14 september 2011

Usa?!

Skumt, en förinspelad röst ringde till mig och sa att jag skulle trycka på 1 om jag var intresserad av att vinna ett greencard?! Huh? Gaby har du anmält mig på nått konstigt ;)

Aja, påväg till en hudvårdsklinik på ansiktsbehandling :) lovely!

Btw, kolla vilken underbar bild på Oliver som dagis har, min bakgrund på mobilen för tillfället :)

Så sjukt söt min lilla flinis :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

  1. Försöker hejda min impuls att åka över och bita honom i kinderna! Gud så söt!!

    Eh, insåg just att jag låter som en galen tant som ska hållas långt borta från dina barn. Det var faktiskt menat som en gullig kommentar ;)

    SvaraRadera
  2. Åh så söt!!!!!!! I wish att jag hade anmält dig, men fan...do it!! Så får vi flytta tillsammans (om vi nu flyttar men snart får man veta) :)

    SvaraRadera