tisdag 6 september 2011

Har en sjukling hemma :(

Min kära lilla Oliver har 39,7 graders feber :( pluttisen! Tycker så synd om honom!! Önskar jag kunde ta bort all hans feber och smärta och lägga dem på mig själv istället!!! Inget är värre än sjuka små oskyldiga barn! :(

Idag vabbade Nicklas med honom, imorgon är det min tur. Välkomna till dagislivet, detta är erat välkomstpaket. Sjukdom efter sjukdom. Varsegoda! ;( buuuhuuu

Aja för varje sjukdom så är det en mindre att se fram emot framöver i höst, man får se det så! Det jobbiga är att vi hinner inte skapa rutiner, hinner inte planera, hinner inte träna som jag brukar!!! Och de kvällar som jag skulle kunna träna, då orkar jag inte!!! Åhhh jag saknar det som bara den. Och ett liv ned mindre träning är ett liv med mer godissug! I helgen åt vi 1 kg godis haha skojjar inte! Gott var det, men nu är jag uppsvullen igen, otränad och energilös! Yeay, hej höstdepp här kommer jag! Som en svamp kommer jag suga åt mig dig! :/ nääääää den ska inte få vinna!! Men hur och när ska jag hitta tillbax?! Vardagen är emot mig just nu!

Dilemma dilemma.... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Dagis kan vara ett riktigt elände, men nån gång måste dom ju utsättas för alla äckliga bakterier. Som du sa, bättre nu så att man har det avklarat. Även om jag hoppas att Oliver blir frisk snart. 39,7 grader, fy fan!

    Vad gäller träningen så kanske du får tänka om; att nu är ni en period där du inte helt enkelt inte kan träna som tidigare. Då får du vara nöjd och riktigt stolt över de gånger du faktiskt kommer iväg. Fast jag förstår att det inte alls känns kul nu när du varit duktig så länge. Men ibland måste man anpassa sig. Rätt som det är så kan du ju trappa upp igen.

    Du är galet grym som orkar balansera vardagen. Puss och stor kram till hela familjen.

    SvaraRadera