onsdag 14 april 2010

Home sweet home

Härligt att vara hemma ibland och bara ta det lugnt, men kan vara ganska trist också :P jag är ju hemma rätt mkt nu för tiden.... hehe. Ikväll är kärleken på fotbolls match, favvolaget som spelar, verkar inte gå så bra för dem tyvärr :P

Själv har jag slappat framför tvn tills mamma å pappa kom förbi spontant. Jag lagade lite spagetti och köttfärssås åt oss, och sen hjälpte pappa till och sätta upp de sista delarna på sängen, dvs gavlarna. Det roliga var att när det åkte hem för ca 45 min sen så gick jag in och skulle beundra våran säng som ÄNTLIGEN är hel så såg jag att han hade fäst den ena gaveln bak å fram haha. Världens bästa pappa börjar bli lite gammal trots allt hehe ;) eller så var han för hungrig då vi inte hade ätit innan :) Men det går fort att fixa, men det får min kärlek göra sen. Jag får ju inte lyfta å hålla på. tänkte börja...men hörde Nicklas röst i bakhuvudet som sa "neeeeeej, lägg dig och vila, inte hålla på" hehe :) 

Idag fick mamma även känna rejäla kickar från B2 i magen, han försökte nog väcka B1 eller nått hehe :) Hon tyckte självfallet att det var hur mysigt som helst! Pappa fick också känna, men han tyckte det var mest läskigt hehe B2 gav ifrån sig några riktigt hårda sparkar :)

Nu vill jag bara att min baby ska komma hem så vi hinner gosa lite i soffan innan det är dax att sussa. 

*Kick kick* från magen. Jag tror att de vill att jag ska säga hej :)

Ha en mysig kväll nu, i morgon blir det barnmorskan igen vid 10.30. Hoppas att blocktrycket har sänkts lite eller iaf inte höjts *håller tummarna*

KRAM

1 kommentar:

  1. Hur står det till med blodtrycket?? hoppas du mår bra! tänker på dig vännen! läs din mail på fejjan, jag har mailat! vill läääka nån dag! :) kraam <3

    SvaraRadera