torsdag 24 mars 2011

Hej Snor!


Va fasiken dåååå, mina gossar har pussat på sin mamma för mkt I guess.... Jag är snorig som bra den, hängig och med ett super tungt huvud. Ipren hit me! Ingen feber, och det vägrar jag få, jag ska INTE bli tok sjuk!!! Jag ska ut och äta middag med mina fina vänner på lördag, och fira fina Alvin! Lite snor dör jag inte av, så peppar peppar, let this be it!

Fick skippa träningen igår kväll då det var efter middagen som jag börja nysa nonstop och näsan rann som en kran som nån satt på. Sjukt från ingenstans verkligen......
Blir nog ingen träning på lördag heller, vill inte göra det värre.... buuhuuu har ju bara hunnit träna en gång denna vecka!!! dumma snooooor!!!

aja, live with it bitch säger min hjärn djävul, live with it! hehe. Bläddrade i nya HM katalogen nyss, ge mig alla söta bikinisar nuuuuuuu!! åhhh detta shopping behov......har iof sagt att jag får köpa en bikini och ett par jeansshorts ;) Och sen sa jag ett par Gina jeans till, men det kanske jag skiter i såhär när våren/sommaren är på väg och väljer nått annat för 199:- istället hehe ;)
sneaky sneaky :P

Sitter här i soffan och beundrar Lucas som går runt och runt vardagsrumsbordet hehe sååå duktig och söt, OCH jobbig då jag för varje kvarts varv måste flytta på alla saker som han vill nå på bordet :P Oliver sitter fint just nu och mumsar på en majskrok som mamma mutat med för att slippa leka i 10 min och kunna skriva lite i bloggen. haha ;) Man har sina trix! Men nu efter detta blir det ca 45 min lek igen innan gröten och sen kommer de däcka. Små liven är fortfarande inte vana med nya morgon sovrutinen. De vaknar fortfarande strax efter 5...meeeeen skam den som ger sig, ikväll SKA de sova kl 20 igen och förhoppningsvis så vaknar de inom kort liiiiiite senare på morgonen. *I keep dreaming*

Nu tok Olivers majskrok slut så han börjar käka på mina näsdukar.... kan nog inte vara bra?! eller?! haha. Lite svårsmält kanske ;)

Dax att vara mamma igen. Baj baj. och håll tummarna att jag blir friskis fort!

Puss på er fina

1 kommentar: