onsdag 2 mars 2011

Magsjukan, die evil thing DIE!!!

jaha, vi lever det gör vi. Lille Oliver har det jobbigast då han är matglad i vanliga fall men nu lever på minimun för att inte kräkas non-stop :( Lucas mår bättre verkar det som, jag och Nicklas har kunnat äta både frukost och lunch idag, HEAVEN! men nätterna är långa och skrikiga med lille Oliver, men vi håller tummarna att i natt bli lite bättre...

Just nu ser jag fram emot att ta en dusch när de små somnat för natten, borde duschat igår, men orkade inte ens det. Då är det illa! Galet sugen på träna, men inser att jag är sjuk i huvudet och inte bord göra det haha ;) tur att man har lite vett i hövve iaf och inte bara lever för beach 2011 och kicken man får av att svettas! 

1 timme senare....

Hann inte skriva klart inlägget, Oliver vaknade och skulle få lite mat i magen, vi tog steget och ökade upp till 100 ml....bad idea! Han spydde så både han och jag fick ta oss en dusch. Så nu är vi tillbaka på ruta ett med teskedsmatningen igen för att behålla mat i Olivers mage :( så jag tror natten kommer bli lika dålig som de andra, MEN det tar jag, allt för min bebis!! Mamma älskar dig <3

återkommer imorgon hur det gått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar