onsdag 21 november 2012

Lill-lördag!

God morgon!

Lill-lördag idag, det firar vår familj med sjuka barn! Yay :( som att Lucas kräksjuka förra veckan inte räckte! Buuuu!

Annars mår vi bra, trötta av mörkret men ser fram emot jul och julledigt! Hemma pysslar pojkarna och mamsen för fullt ihop en önskelista :) Mina små hjärtegryn, vill ge dem allt och lite till!!!!

Är nu på väg till jobbet, Rustas pressvisning är idag, fullrulle dvs! Men har vant mig vid det ;) Fick till en kl 5 powerwalk imorse och även igår. Gillar att kicka igång dagen och hinna svettas lite lagom innan jag ens vaknat ordentligt och fattar vad jag gör hehe. Är så trött på kvällarna nu så styrketräningspassen får ligga på is. Eller iaf vara betydligt färre! Igår la jag mig i sängen och kollade på en film på netflix när Nicklas skulle kolla på fotboll... Jag hade somnat med datorn på magen när Nicklas kom in och tittade till mig haha. Tröttmössa!!! ;)

Ikväll blir det bio med mamsen om inte kidsen blir sämre och Nicklas behöver avlastning. Då får vi avboka helt enkelt!

Nu är jag snart framme! Bara tuta och köra. Ha en bra dag fina ni :)

Mina hjärtan nedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar