fredag 30 november 2012

Quest Nutrition bars i Sverige! :)

Hej å hå från sjukstugan,

Vill passa på att tipsa alla om Quest Nutrition bars som jag nu har hittat på ytterligare en svensk webshop, som även har dessa i deras 2 butiker i Stockholm! Bästa bästa! :) Scandinavian Nutrition säljer dessa för 25kr/st.

När jag var förbi butiken i veckan så var de slut, men de finns nu återigen på lagret och jag har lagt min beställning via hemsidan. För att få i er bra med proteiner efter passet och/eller ha ett mellanmål i farten rekommenderar jag dessa bars starkt. Dessutom helt sockerfria och de flesta är även sötade med Stevia :) Bästa på marknaden enligt mig!

www.scandinaviannutrition.se


3 kommentarer:

  1. Tack, letat efter de här ett tag :-)

    SvaraRadera
  2. Tipsar om att quest nutrition beställa från http://www.iherb.com/ halva priset jämfört med att köpa dem i sverige. Samt med denna rabattkod: GWH450, får man yttligare 5-10USD rabatt!

    SvaraRadera
  3. Denna rabattkod: CVK099, är just nu aktuell för 10 USD rabatt :)

    SvaraRadera