tisdag 27 november 2012

Mina små Picasso's :)

Lucie mår bättre och är på dagis med Ollie idag, och päronen kan jobba på som vanligt! Hejja tisdag! :)

Blev både biceps och 20 min HIIT löpning på löpbandet igår. Hade tydligen lite spring i benen ;) Idag blir det vilodag då Nicklas ska iväg och träffa Andreas. Passar på att skriva ihop en önskelista till kidsen och färga håret tänkte jag! Behövs inför helgens bravader! Julfest med jobbet på fredag och fira finaste Malle på lördag! Skoj! Så med lite extra kilon på kroppen så måste iaf håret vara fint ;) Sätter sig direkt på magen det där jäkla godiset! Jag är en riktig godisgris i perioder :) men bonusen är att man får lite mer i BH:n igen haha ;)

Ha en bra tisdag! Jag hoppas jag vaknar till liv snart! Varit på kontoret sen 7 och gäääääsp vad jag inte vaknar idag!!!

Här nedan har ni familjens konstverk från igår kväll hehe och mina stjärn-mackor till sjuklingen igår. Japp det är ett L på dem ;) hehe kreativt värre!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar