måndag 26 november 2012

Måndag flåndag!

Tjohej,

Varit hemma med Lucas idag då han hade 40 graders feber natten till söndag när han sov hos mormor och morfar, och 38 igår. Så vi körde det säkra före det osäkra! Men imorgon blir det daycare igen! ;)
Vi har hunnit med massa lek med Ipaden (lyx för lillen när han ej behöver dela med bror sin), målat, byggt med lera, kollat film, åkt och handlat och sedan hämtat Oliver på dagis.

Nu sitter jag med träningskläderna på, BCAA i kroppen och ska krypa ner till gymmet, japp krypa. Tröttare än tröttast, men va fen. Just do it! ;) Gick och la mig kl 21 igår så idag blir det kvälls träning. Igår blev det endast 30 min benpass, sen fick jag skallebank så jag gick upp igen och gjorde proteinpannkakor och myste med min kärlek lite :)

Idag blir det biceps och triceps tror jag, Åh måste lägga upp ett träningsschema igen. Mkt lättare att ha det bestämt innan :) Eller kanske löpning? Fast orka tvätta håret igen imorgon. haha jaaaa jag planerar efter sånt ;)

Ha en bra måndags kväll. Och ännu en gång.....

GRATTIS FINASTE MARLÈNE PÅ FÖDELSEDAGEN!!! :)


Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar