torsdag 18 juli 2013

Dag 12 av 70

God morgon! :)

Klockan är snart sju och jag å barnen sitter i bilen tillsammans med mormor å morfar. Idag ska vi på dagskryssning till Åland, massa lek å bus ombord för barnen :)

Min 70-dagars challenge går fint, hade en mentalt jobbig dag i tisdags, då allt kändes piss å pina speciellt efter att spenderat en semesterdag inomhus med en sjuk Oliver och en överenergisk Lucas!!!! Men jag överlevde, gick å la mig tidigt ( hade tränat på morgonen redan( och dagen efter kändes det bättre! Så skumt hur psyket alltid försöker styra en och få en att misstro sig själv!

Mindre än 60 dagar kvar nu!!! Woop woop! Det jag älskar med dessa utmaningar är att jag lär mig nått nytt varje gång och man får ställa hjärnspökerna mot väggen! Det är JAG som bestämmer inte NI! :)

Gårdagens frossa: mango, melon, ananas, jordgubbar :) Blev inte ens sugen på glassen och äppelpajjen de andra åt! ( Bror fyllde år)

Dagens frestelse: Ingen hittills!

Ha en toppen dag!

Bjuder på en bild på Anki som tvätta mig igår efter löprundan kl 22 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar