fredag 26 juli 2013

Dag 20 av 70

Woohooo, här sitter jag och skriver efter ett Nike Training Club pass hemma på 30 min! Strömmen i området låg nere över en timme, Nicklas stack ut och sprang så jag passade på att träna hemma istället för att springa när han kommit hem. Sista semester vardagen idag för nu BUUHUUUU!! Men det bästa är fortfarande framför oss, FLORIIIIDAAAAA :) *Längtar ihjäl sig*

Dag 20 av 70 idag, sockerfri är jag, har unnat mig lite ost och dylikt när vi varit bortbjudna, men inget skadligt i min utmaning tycker jag. Äter ju fortfarande mindre kolhydrater i kosten (förutom frukt, havregrynsgröt och ibland sötpotatis) så lite extra fett ibland är ingen fara. Dock har jag börjat känna av att sockersuget försöker lura sig på och jag känner mig bottenlös och vill ha nått hela tiden. Igår och idag har jag ätit onödigt mkt frukt, bär och nötter för att stilla suget och lugna hjärnspökerna. Hoppas jag får en bättre dag imorgon och att det lägger sig igen. Jobbigt när det ligger och gnor i huvudet. Så ska det icke vara! Dag 21 imorgon, dvs 3 veckor sockerfri då. GO ME! Träningen rullar på bra måste jag säga, snittar på 3-4 pass i veckan. Just nu lite små snorig och inte lika mkt energi som tidigare i veckan..... NTC passet nyss höll på att döda mig haha ;)

Måndagen och igår har varit vilodagar, tisdag blev dubbelpass bröst & Triceps på morgonen och benpass + lite cykel på kvällen och onsdagen blev det Rygg & Biceps.

Idag har vi njutit av det varma soliga vädret igen genom att besöka Rösjöbadet här i Sollentuna hela familjen. Mkt roligt harv vi haft det, om än vattnet kunde vara liiiiite varmare. 19 grader är inte så jätte varmt direkt. Men barnen klagar inte, å då kan man som mamma inte vara badkruka ;)

Dagens frestelse: Nötter och frukt, vilket jag föll för hehe ;)
Veckans 2 much: Sluta dricka så mycket Cola Zero kvinna!!!
Motivation: 5/10
Kost: 8/10
Sockerfri: 10/10
Träningslust: 5/10

Klockan är redan 22, och jag ska ta en dusch och kolla lite TV nu när strömmen är tillbaka igen :)

Ha en grym helg!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar