söndag 4 augusti 2013

Dag 29 av 70

Go kväll!

Söndag igen och jag sitter här vid datorn och fixar ESTA ansökan inför den kommande USA resan :) Woohooo, snart är vi där!!!! Ska bli alldeles alldeles underbart! Som vi väntat och längtat....

Första jobbveckan har gått bra om än sjuuuukt mkt att kicka igång, baaaah!! men men, det löser sig alltid på nått sätt ;) Just gotta stay positiv, ride out the storms and learn something on the way! Ska även hinna med 2 mässor innan nästa semester period. 2 dagar i Frankfurt den 23-24 Augusti (helt solo), och den 2 dagar den 8-9 September i Köln, jepp Tyskland för hela slanten ;) Men det kommer bli kul!

Dag 29 av 70 på min challenge idag, fortfarande sockerfri och on track med träningen! Go me! Drack ju dock massvis med vin i fredags när vi var ute och åt med fina Nanna och Erik. Barnfritt och trevligt, ja då får man dricka alkohol också :) Så inga konstigheter med det, men alltid trist att ta vilodag från gymmet bara för man druckit alkohol. Men det är en regel jag har! Blev ett bra pass med Nicklas idag på morgonen istället innan kidsen kom hem igen från Mormor och Morfar. Har glömt min träningskalender på jobbet så jag kommer inte ihåg exakt hur många pass jag fick till men tror ca 4-5 st...Nästa vecka kickas igång med tidigt 05.00 pass innan jobb och lämna barn på dagis! jepp nu är allas semester slut här i Silverdal och dagis dagarna är komna. HurskadettagåförtidsoptimistenNina?:)

Nää nu ska jag fortsätta surfa runt och kanske boka in hyrbilen också sen är allt kirrat inför USA-resan! :)

Ha en grym kväll och en toppen vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar