torsdag 8 augusti 2013

Dag 33 av 70

God morgon!

Jag är hungrig IGEN, mask i magen AB! Iof åt jag frukost kl 6 och klockan är snart 9... Men ändå. Jag åt en stor havregrynsgröt frulle med banan och proteinshake! Måste vara mask ;)
Tur att jag inte är rädd för att äta utan äter hellre mkt för att orka träna mer än tvärtom!

Igår kröp jag ner till axel & magpasset på kvällen. Sååååå trött efter en tokstressig dag på jobbet :( Yup back there again!MEN jag gick ner, körde i 45 min. Inte mitt bästa pass men bättre än inget :) Var ju trots allt planerat!

Imorse blev det PW/HIIT igen! Underbar känsla efteråt! :) Får se om det blir benpass ikväll eller imorgon... Time will tell. Man måste lyssna på kroppen också. Ikväll kanske den måste få sova vid niotiden :)

Dag 33 av 70 idag. Snart halvvägs! Mina största laster kostväg är banan och nötter, haha och det kan jag leva med ;) Har mumsig sötpotatis hemma som väntar till helgen. Passa på att handla sötpotatis 15kr/kg på många Ica just nu!! Halva priset dvs :) Mums å nyttigt!

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar