fredag 9 augusti 2013

Dag 34 av 70

Regnväder= Gröt med banan! :) Jupp så har min frukost sett ut nu efter träningen i 2 dagar. Höstkänslor i kroppen, men vad gör det när man snart fyller år å ska till Flooooooridaaaaa :) hehe

Utmaningen rullar på, både kost och träning tycker jag. Utesluter inget ur kosten denna utmaning så resultaten kommer ta lite längre tid, men jag känner att det händer saker och det är huvudsaken! Vet ej hur mkt skillnad i vikt då jag ej väger mig eller mäter mig. Jag kör på känslan och hur kläderna sitter! Å eftersom vi är på dag 34 utan snedsteg så måste jag säga att det går bra med den taktiken! :) Orkar inte fokusera på kg på vågen. Det kan antigen motivera en eller psyka en att ge upp. Så jag struntar helt i den! :)

Ikväll får jag umgås med mina fina vänner igen <3 Eventuellt om det kanske blir utgång också. Får se vad man är sugen på senare :) Ser fram emot kvällen iaf!

Ha en bra dag hörrni! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar