tisdag 20 augusti 2013

Dag 45 av 70

Vill man kan man!!! :) wooohooo go me, snart gått 50 dagar på min sockerfria challenge, Holy cow! 

Men vägen mot målet är aldrig rak, man är inte mer än mänsklig. Som igår, ingen kvällsträning eftersom Nicklas var på fotboll, satt å jobbade och då kicka in. Suget efter en gigantisk godispåse eller typ Marabou chokladkaka x100. Jag såg godisar dansa regndansen runt mitt huvud!!! Jag kunde typ känna smaken i munnen. haha. men nope, har man bestämt sig så har man. Varför ha en challenge annars?! :) det är alla kolhydrater som triggar suget känner jag... men de behövs just nu. drar nog ner om en vecka eller två :) Stillade suget tillslut med typ 3dl osockrad Granola och lite turkisk yoghurt. Dvs inte yoghurt med Granola, utan ett BERG av Granola med en klick yoghurt haha

Men ny dag idag, startade med 35 min på löpbandet, hälften powerwalk och hälften intervaller ( HIIT) allt klart innan klockan 6! Go Nina GOOOO! 

Btw, Sats medlem från och med Oktober!!! :) Kan bli en grym höst tror jag! Tack finaste Malin för specialpriset! <3 Dinner on the house soonish! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar