torsdag 22 augusti 2013

Dag 47 av 70

Still on track!! Woohoo! Imponerar mig själv å det är ju kul! Btw.....Att pressa 12kgs hantlar i axelpress ger hemsk träningsvärk, just so you know! ;)

Nytt Whey inhandlats; Body Science "päronsplit", betyget blir Mums! Speciellt blandat med kesella och lite vatten! :)

Snart på jobbet efter en lämnarmorgon på dagis, mina prinsar är så stora å fina <3 Låg vaken i morse och kolla på Oliver som vid 5 somnade om i våran säng..,.. Åhhh kärleken värmer inombords! :)
Imorgon bitti flyger jag till Frankfurt för att gå på Tendence mässan på lördag, hemma sent lördag kväll igen. Kommer sakna mina prinsar, men jag gillar att resa och få nya erfarenheter. Denna resa gör jag helt själv också! *alltid lite läskigt och spännande samtidigt* 

Trött tröttare Nina idag, hoppas finna energi ikväll till ett bröst å Triceps pass innan resan men formen ikväll får avgöra hur det blir. Idag lyssnar vi på kroppen lite extra ;)

Ha en grym dag, själv så har jag häcken full på jobbet, vart ska man börja!!?!? 

Kraaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar