torsdag 11 juli 2013

Dag 5 av 70

Hello,

Hur går det för mig? Det går bra! Klarade tom av ett besök på Grönan galant igår med kollegorna. Unnade mig 3 glas vin och god grillbuffé. Men allt på buffén var ok enligt mina satta "regler". Rekommenderar buffén där på "Krejsys" varmt, 199kr/per skalle och mkt god mat och kött direkt från grillen!

Idag är dag 5 av 70, haha ser så löjligt och liiiiite ut när man skriver, men hey?! Who´s counting? ;)

Hittills under utmaningen har både träning och kost gått super. Inga bakslag och inga cravings.

Träning:

Dag 1(söndag 7/7): 
kl 21.00  - Axlar och mage + crosstrainer totalt: ca60 min
Dag 2: 
kl.05.00 - Morgon Powerwalk innan jobbet,
kl 21.00 - Rygg & Biceps ca 60 min
Dag 3: 
kl.06.00 - 4 km Löpning med Lena runt i Infra City innan jobbet
Dag 4: 
kl.05.00 - Morgon Powerwalk innan jobbet
Dag 5:
Vila

Måste lägga lite pengar på att fylla på med Omega3 tabletter, Multivitaminer och Proteinpulver. Går inte ihop med mitt sparande inför USA, but what the f-ck, I want and I neeeeed it ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar