måndag 8 juli 2013

Shit just got real!

Hej bloggen,

Här har det varit dött, trist, men jobbstressen har tagit över mitt välmående totalt. Har fortsatt träna med ej på samma nivå som tidigare, och värst så 'tröstäter' jag pga, trötthet, stress och sockerberoende. Jepp you read right, jag är tillbaka i sockerträsket och under en betydligt längre tid denna gång pga. Jobbstress!!!' Inser det nu svart på vitt, tuggade jag inte 2 paket tuggummi om dagen ( japp 2 hela jävla paket!!) så åt jag, allt jag kom åt typ. Tugg tugg tugg, tydligen så min kropp stressar! :(

Detta har såklart satt sina spår, ingen panik, men jävligt trist inför min kommande 30 års dag och Florida resa. Tråkigt att ligga all time high inför det. Så nu är det fokus, inget skämt! Semester nästa vecka, varva ner, njuta, äta gott men bra och träna för hälsan och själen. 70 dagar till min 30 års middag med tjejerna den 14 September ( räknat från i söndags) så nu inne på dag 2 av 70. 68 to go, shit just got real - challenge! 2 träningspass avklarade under dessa två dagar, och sockerfria såklart ;) inge fusk, det vinner ingen på!

Hoppas få all stöd och förståelse från Er i min närhet. Detta kommer bli tungt, och börjar utan socker kommer kännas omöjlig. But I shall f-cking do it!

I'm doing this for me!!!!

Puss på Er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar