lördag 20 juli 2013

Dag 14 av 70

Aj i min mens mage, AJ!!!!! :(

Idag är vi hos twinsens fina farmor och farfar, även kusinerna är här. Mkt trevligt! Dock ligger jag just nu raklång då min mensvärk is killing me!! Även igår. Forsar och Ipren hjälper knappt! Så blev vilodag från träningen även igår, hoppas dock värken är mildare ikväll så jag kan träna lite! *håller tummarna*

Dag 14 av 70 idag, allt går bra tycker jag. Unnade mig några glas rödvin efter kryssningen i torsdag och även Quest cravings proteinbar + ost. Mums! :) Tack vare detta så var jag ej sugen på nått speciellt igår eller idag. Här serveras det mkt godsaker, men är man inte sugen är det onödigt att äta tycker jag ;) Kokt ägg blev min "fika", hade behövt lite mer mellis, men lax lunchen var stor och grillningen här ikväll kommer nog fylla buken ordentligt ;)

Igår var jag och kidsen på bio och såg Alfons Åberg. Mkt uppskattat och mysigt. Lunchen åt vi också i Kista :)



Btw, män som är riktigt förskylda you know?! Stackars dem, livet är hemskt. Men enligt mig och Nicklas nuvarande träningsstart/challenge mot en vän....Det finns ingen som det är så synd om som en man med träningsvärk i benen haha. Tjaaaaat tjaaaaat, poor baby ;) Men stolt över honom såklart!

Ha en grym helg och semester nu vännen!

Puss å kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar