torsdag 26 juli 2012

Stadium rea!

Go kväll :)

Gaaaaalna priser på träningskläder och grejjer på Stadium just nu. Först ca 50% rea to sart with, och from igår så börja slutrean. Köper man 5 plagg eller mer får man 50% på reapriset!!! Asså hallå!!! Haha, igår kom jag hem med en påse, idag lika så.... Vågar man besöka ett till Stadium nån annanstans och se vad de kan ha?! Näää måse ng ålla mig borta!

Känslan man får av fyndshopping är svår att bromsa ;)

Här har vi lite av fynden som var till mig :

-Salomon löparrygga 175:-
-Nike löparbyxor 99:-
-Soc gråa träningstights 49,50:-
-Nike "Just do ut" träningstisha 74,50:--Nike träningsstrumpor 2pack 49:-
-Soc träningslinne. 25:-
-Soc träningstrosor 40:-
-Soc träningsBH 199:- (ord.pris)
-Soc nyckelförvarings armband 4,50:-
-Soc ihoprullningsbara vattenflaskor 2st 4,50:-/st
-Adidas löpartights (på egen bild) 149:-

Sjuuuuuuukt nöjd tjej! :) Det går åt massa träningskläder när man hänger nere på gymmet 5 dagar i veckan! Roligt med nytt, ny motivation funnen. Tänk så rolig man är som tjej som tycker/tänker så :)

Blir inget gymbesök ikväll då Nicklas är på 30års middag, och morgon ska jag fira Pasha så då blir det också en vilodag. Hunnit med 3 pass på gymmet denna vecka hittills iaf!
Men min och Lenas (kollega) utmaning har jag gjort ikväll iaf :)

Upplägg:16 dagar

Burpees och plankan varje dag

Dag 1: 2.30min planka + 15 burpees. Sedan ökas plankan med 10sek varje dag och burpees ökar med 5st varje dag!!!! Galna?! Jo tack! ;) Är på dag tre, stod faktiskt 10 sek längre i plankan(3 min) och körde 25 burpees( med armhävnng) GO ME! :) "gratis" träning hemma på en vilodag :)

Nää nu ska jag fixa och trixa lite är hemma i mn ensamhetsen sussa sött! :)

Ha en grym fredag imorgon och en ännu bättre helg!

Puss & kram

1 kommentar: