måndag 30 juli 2012

Sjuuuuk :( host host...

Jahapp, där blommade hostan ut och gav mig sprängande huvudvärk också. Jätte rooooligt :/ Vilade hela helgen från gymmet då halsen kändes sämre i fredags (inte tränat sen i onsdags!!!!gaaaaah!!!) men sen igår märkte jag hur jag blev sämre. Åkte till jobbet i morse då det kändes ok, var nog för trött för att kunna känna efter på riktigt. För sen vid nio tiden på jobbet (var där vid 7) så kändes det riktigt tungt och hostan lät inge vidare alls. Blev hämtad av Nicklas och boysen vid 10, fick i mig lite lunch sen lyckades jag sova i en timme iaf ungefär. Inte sovit mer, men varit tvungen att ta ipren för att orka och bli av med huvudvärken. För hostan fortsätter jag med hostmedicinen, men om detta inte släpper under veckan så blir det till att åka till farbror doktorn :(

Medans jag försöker bli frisk så får jag fokusera på att hålla kosten på banan och planera alla härliga pass på gymmet som jag förhoppningsvis kan köra i helgen eller nästa vecka. MISS IT, och behöver det. För både kropp och själ!

Fyndade ett par Asics löpardojjor på Stadium också när vi var där och hittade lite barnkläder på rean. Var så sjukt nöjd, AS sköna, och de har fått massa bra betyg på nätet också. Jag brukar dock ha 38,5 i löpardojjor från Nike, dessa är 38or. Kändes bra i butiken, men nu här hemma känns det som de kommer bli för trånga :( buuhuuu Det är Asics Gel-1170 för er som bryr er, fick den för 450:- (ord. 1299:-) Men det blir nog tyvärr till att lämna tillbaka dem då passformen på löparskor är superviktig! Om inte nån jag känner där ute som läser bloggen har en lite mindre fot än mig och pronerar i sitt löpsteg och behöver ett par nya grymma skor? Då får ni hojta till fort innan jag hinner lämna tillbaka dem. Ord. reapriset är 899:- om man inte köper 5 eller fler reaplagg. Så detta är ett unikt tillfälle att få köpa bra billiga skor :)

Asics Gel-1170

Har lustigt nog även köpt ett par vinterskor haha ute i god tid eh? ;) Var inte alls planerat, men hittade dem av en slump på Sportamore. Ett par höga Timberland kängor som jag tror att jag kommer älska! Håll tummarna, det har skickats och borde komma i veckan! Blev mina för 763kr (ord pris 1795:-) Bra skit!

Bild från sportamore

Håller även på att sätta ihop en önskelista till min födelsedag som är i slutet av september (ute i god tid även här hehe) Vill nämligen önska mig en pulsklocka från Polar från mina föräldrar. Måste bara välja vilka funktioner jag vill ha och inte ha. Står mellan nån av dessa nedan. FT40 VIT eller FT7 RÖD eller BRONS. Lutar mot den vita som har fler funktioner tror jag.



Nää nu ska sjuklingen sluta sina ögon och vila för idag. Hoppas vakna mkt piggare och kryare imorgon!

Massa kramar på er!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig vännen <3<3<3
    Vad sägs om att snart sätta ihop lite nya utmaningar inför hösten?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta! :) Du det låter fantastiskt! Kul att vi kan sporra varann utan att träna på samma gym. Har du startat Burpees/plank utmaningen ännu? Jag har ju blivit tvungen att pausa pga sjukdom,buuhuuu :( men hälsan är viktigast, det är ju därför vi tränar för att må bra. så det är bara vila och bli kry igen innan man får träna :) Har du några ideer på utmaningar du är sugen på? :) PUSS

      Radera