lördag 21 juli 2012

Redan helg igen!

Oj  vad en vecka går fort! Trots att den både gått långsamt samtidigt då jag har jobbat hela veckan efter 3v semester och det har varit sjukt mkt och hjärnan har blivit mosig. Otroligt skönt med helg och sovmorgon till 7.30 imorse. Tack twinsen ;)

Idag har vi varit iväg och köpt nya barnstolar i Barkarby och fyndat lite på outletten. Inga jeans som jag egentligen skulle behöva utan tröjor. 2st från Tommy Hilfiger till mig och en från Filippa K till Nicklas + Nike t-shirt. och strumpor. Bra dag helt enkelt med lunch på Pizza Hut (ingen åt pizza dock) och fika på Waynes coffee i solen som tillslut tittade fram. Väl hemma grillade vi revbensspjäll och gottade oss. :)

Nu ligger både mina BCAA och en Celsius i magen, jag ska ner till gymmet och köra ett ben-pass ala Jamie Eason. Kör fortfarande på hennes träningsschema. Dock har jag blivit tvungen att flytta på dagarna som egentligen ska vara 4 pass i rad efter varandra. Men då jag varit iväg på bio med tjejerna och Nicklas varit på fotboll så får man styra om det så det passar vardagen. Har haft en jobbig rethosta som varken blommar ut eller försvinner. Vilade igår kväll för att kolla hur det skulle utvecklas under natten. Fortfarande lika idag, hostar lite då och då eftersom det kliar och slemmar lite i halsen. Men inget annat. Så eftersom jag inte kör cardio alls så bestämde jag mig för att gå ner och köra lite ben så får det bära eller brista. ;)

Träningen under veckan har varit följande:

Måndag: Bröst + triceps
Tisdag: Vila (bio kväll)
Onsdag: Biceps + rygg
Torsdag: 1km PW, 3km löpning kl 05.00 innan jobbet
Fredag: Vila för att känna av hostan
Lördag: Benpass
Söndag: Axlar + mage (är planen)

Äter fortfarande enligt min egen plan och önskan, dock lite mer mandlar än planerat under 2 kvällar så nu tar vi paus från mandlarna ;) Utöver det så är jag fortfarande sockerfri och äter nyttigt! YAY! Mår så sjukt bra av det. Min mage älskar mig :)

Näää nu väntar gymmet! Dax att svida om och pumpa! :)
Gillar verkligen att lyfta skrot för tillfället hehe. *skrotnisse*

Puss på er alla.

Ha en mysig helg och ta hand om er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar