torsdag 21 januari 2010

härligt att få support från sin kärlek....

Berättade för Nicklas nyss att jag startat en babyblogg.... han fnissa....FNISSA?! han fnissar nog fortfarande. Bad honom skratta med mig och inte åt mig.....svaret :"Inte denna gång...hihihihihihihi"

eller jag hörde "hahahahahahaha" men enligt kärleken var det "fniss". Men när ni hör skrattet framför er så var det inget gulligt flickfniss iaf kan jag lova :P

Vilket support, sån stöd, sån nyfikenhet att läsa och följa denna blogg, som handlar om 2 liv han själv har varit med och skapat....ehhh NOT!

Iof...han kanske får nog av mitt snack ändå haha ;) SÅ Älskling jag är inte arg på dig, men nästa gång du kollar på sporten eller en fotbollsmatch hemma, gissa vem som kommer sitta och fnissa åt dig?! :D nää ännu bättre, när du byter deras bajsblöja längre fram, då ska jag HÅNskratta haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar