fredag 29 januari 2010

tröttare än trött!!!

ÄNTLIGEN fredag säger jag bara, Älsklingen och jag var som två överkörda grävlingar i morse....åhhh så jobbigt det kan vara att gå upp. Har jag sovit dåligt? näää jag slocka som ett ljus strax efter åtta igår och sov djupt hela natten lång. Är så less på denna graviditetströtthet, känner mig som 80 år MINST! Nicklas måste vara sympati graviditets-trött eller nått ;)

5 min till fredagsfikat börjar, smarrigt värre ska det bli! Undra vad det bjuds på idag må tro? :) Massa strul på jobbet idag, det ena efter det andra. Det första verkar ha löst sig men det sista ska fixas på måndag morgon. Nu nytt strul med ett företag från skåne och kvinnan jag har kontakt med är ingen stjärna direkt....hon är inte ens en fiskmås, hon är bajskluttarna den släpper. hahaha elak jag är, men det är faktiskt sant!!! Tvii fick jag som trodde hon visste vad hon höll på med!

nått graviditets nytt då? hmmm...jo jag börjar er å mer gå som en pingvin (till Älsklingens stora förtjusning, tänk att det kan vara så kul att fnissa åt nån!! :P) ibland svullnad magen upp och blir så hård att det känns som mitt skinn ska spricka, har märkt att jag då ibland gått hukad, så allt skinn jag har samlas på magen haha :) Bäbisarna pressar fortfarande mot kissblåsan, och nu när jag blir kissnödig så kan jag knappt gå. Och när jag måste springa lite ser jag inte klok ut, till Älsklingens stora förtjusning igår när jag skulle strutta över gatan. Så härligt att man kan roa folk ;)

hmmm nått annat.....jooo jag är arg på Nicklas för han ska gå och sola solarium och bli lite fräschare. Ingen tanke på mig som inte får göra det och nu kommer känna mig ÄNNU blekare och fetare. Tack raring, du är för snäll du! :P *Morr* men men, jag har försökt se ut som en hund valp och be honom inte göra det....men han ska nämligen ut på stan imorgon med grabbarna, och då är det viktigare att vara lite solbrun än att ha en lycklig flickvän. Detta ska jag anteckna och ge igen för nångång i framtiden. Det kan han räkna med, måste komma på nått riktigt bra bara!!

nää nu ska jag fika!

P.s. endast 3 dagar kvar till ultraljudet nu :)

kram kram på er där ute

1 kommentar: