måndag 25 januari 2010

My body hates me....

Jahopp då var det måndag igen. Dagen började med jobb hemifrån pga att en fotograf från mäklarbyrån skulle komma och fota min lya. Den är såååå fiiiiiiiin ;) Nu tom extra fin eftersom jag, älsklingen, mams och paps slitit som små djur med den hela helgen!! Rensat, packat, förvarat i shurgard förråd, slängt, städat och pyntat. Klockan elva idag blev den fotad och jag var som en stolt mor över sitt barn haha ;) Såg bilderna på kameran när han var klar och de verkade bli bra. Om allt går som planerat kommer de upp på hemnet ons/tors denna vecka, och sedan visning den 7e och 8e Feb. Åhhhh håll tummarna att det går vägen nuuuuuu :) Vill ha massa massa massa extra cash för den :) Vi vet att jag förmodligen kommer gå plus från när jag köpte den, men jag vill dra hem jackpot! Så kontantinsatsen är säkrad + extra pengar inför flytt och bäbisar :) Vore galet naaaaajs assååååååå hehe.

Efter helgens slit så är jag öm i ryggslutet :( på vänstra sidan....nooooo god! Försökte ringa barnmorskan men fick inge svar idag, får försöka imorgon bitti igen! Och nu måste jag vila viiiila! och jag lyfte inget tungt eller så igår...men kroppen tål tydligen ingenting at the moment! Bara att inse att när man blir gravid (speciellt med tvillingar) så blir man som om man vore 80 år. WEEEEEE!!! :/ Men jag lovar att lyssna på min kropp och känna efter och kolla upp det om det fortsätter, så oroa er inte :)

Nu ska jag snart gå hem för dagen från jobbet. Blev endast en snabbvisit här då jag kom strax innan 2. men men inte mycket att göra, just nu är det mkt som händer helt enkelt som kräver extra tid! Men de är förstående här på jobbet så det är bra.

Skulle ha lekt med Malin efter jobbet idag, men det blir det tyvärr ingen av. Vill bara hem och lägga mig och vila. MÅSTE lyssna på kroppen. Men det blir en fika/middag imorgon istället, även med Milla-pilla :) TREVLIGT!! Ikväll blir det köttfärsfyllda paprikor med sidesallad till middag. Enkelt, snabbt, fräscht och gott :) Mums....åååååhhh nu blev jag ju hungrig!!! :P

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar