onsdag 27 januari 2010

pojke eller flicka?

På måndag är det dax för ultraljudet som kanske visar oss vilket kön det är :)
Annars finns det månra "tecken" som kan visa.....lite svårt när man har två i magen....men jag ska göra testet nedan:

Bebisens kön?

Tecken-------------------------Pojke-------------- Flicka

Bebisen hickar -------------------Lite--------------- Mycket
Magen ---------------------Toppig framåt -------Bred åt sidorna
Magen----------------------- Långt ner ------------Högt upp
Din hud -------------------------Torr -----------------Mjuk
Ditt hår -------------------Tjockt & glansigt -------Tunt & matt
Bebisens hjärtljud ----------Under 140/min ------Över 140/min
Illamående de
12 första veckorna---------------Nej -------------------Ja
Sover på --------------------Vänster sida -----------Höger sida
Hormon rand ---------------Tydlig rand ------------Ingen rand
Du är sugen på ---------------- Sött ----------------Surt& salt

Mitt resultat:

Bebisen hickar: Hur känns det? haha
Magen: Både toppig och börjar nu bli bred
Magen: Långt ner
Min hud: Torr, men ändå lite mjuk
Mitt hår: Tunt & glansigt...haha
Bebisen hjärtljud: Dunno yet...
Illamående: HELL YEAH!
Sover på: Både vänster och höger sida går bra.
Hormon rand: Tydlig rand
Jag är sugen på: Surt & salt.


jahapp...blev jag klokare??? ehmm...näää inte direkt! ;)

Vi får se på måndag helt enkelt...eller när de kommer ut :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar