fredag 5 februari 2010

redan dåligt med nya inlägg?

SKÄMS mamma-nina SKÄMS! :P

meeeen jag gör ett nytt försök, dumt nog är jag ju så gaaaalet trött på kvällarna så då blir det inga inlägg direkt. :(

Nytt i livet: hmmm...bebisarna är som sagt förmodligen 2 killar :) iaf garanterat en, eller de kan ju aldrig garantera, men så ser det ut just nu iaf :) har 2 ultraljud kvar att gå på, en i v.28 och en i v.32. Vanligt vis går man endast på ett ultraljud, men jag är ju en prinsessa så jag får gå på fler :) haha näha var det inte så?! nää det är mina bebisar som är speciella och får extra ompyssling och uppsikt. SPOILED from start! haha :)

utöver det....måste ta en bild i helgen btw, eftersom nu är jag inte längre i v 19 utan redan i v 21. Bebisarna är inte beräknade den 1 Juli utan den 22 Juni. Här händer det grejjer!! Har en dvd hemma med hela ultraljudet på om någon är sugen på en movie night hahahaha :) bara hojta till!

Igår var jag och klippte mig, kapade av ca 5 cm minst och sedan lite uppklippt framtill och mittbena. Måste färga mitt lilla kalufs också, men sånt gör jag hemma. Och kommer fortsätta med nu också efter att frisörskan på byBarda sa att min hårfärg var super fin :)
Sedan blev det en middag på Jimmys steakhouse på birger jarlsgatan. mkt mkt gott var det :)
seeeeen hem å däcka i soffan haha Jag måste vara världens roligaste sällskap just nu! Men min älskling klagar inte, bara när jag är lite "kinkig" ibland. Det är som att han glömmer bort att jag är gravid och tror för en sekund att jag endast svalt en vattenmelon hehe :) Min söta money!
Igår klappa han mig ömt på magen när jag tagit av mig mina kläder och står i underkläder, ler och säger "den är så tjock...ehmm nej, hård menar jag!" haha smoooooth mister smooooth ;)

aja. i helgen ska jag ha visning av lyan, HÅLL TUMMARNA FÖR BÖVELEN!! ska nog gå bra *peppar peppar*

hörs snart igen. Måste fortsätta med mitt.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar