måndag 8 februari 2010

kick kick :)

Igår gav killarna mig en kick minsann :)

Hoppas de fortsätter vara så milda kickar och inte blir värre, då kommer jag få blåmärken från the inside out hehe ;)

Annars har helgen varit bra, fullt upp med lyan IGEN, hoppas hoppas detta får ett bra slut denna vecka, dvs att jag får fiiin fina bud på min lägenhet och att den blir såld! *håller tummarna* Igår var första visningen, den verkar ha gått bra, 12st som gav namn och nummer till mäklaren och var intresserade. Var ju även en som la bud innan visningen, men inte tillräckligt bra och nu fen ska vi starta en budgiving :) åhhh håll alla tummar å tår att detta går vägen och att jag får det jag vill för lyan! :) Sista visningen blir ikväll 17,30-18,00, så tänk på mig lite extra vid den tiden nu vänner! Skulle vara GULD om den gick för en bra peng och vi kunde flytta in i nya helgen efter den 10e Mars. åhhhh vi vill vi vill vi vill!!! :)

Efter visningen igår och med lite mat i magen efter allt stök å bök med 2 katter i bilen i 45 min, THEY HATE IT! sjöng i kör så vackert hela tiden gjorde dem. Men iaf, då gick jag å Älsklingen till västermalmsgallerian och kolla lite. Fastna lite lätt vid barnkläderna :) men höll mig i skinnet och köpte inget ännu. Blev lite nya underkläder till mig iaf. Mina boobisar börjar fyllas med mjölk uppenbarligen då jag nu gått från storlek 75B i BH:sar till 80C.....ehmm.....OK?! hehe. Får se om jag stannar där eller om jag kommer behova en lastvagn för magen senare och en extra hylla på den för tuttarna. haha ;)

Hoppas ni alla mår bra?! Ta hand om er så ses vi snart vänner :)

Puss

1 kommentar:

  1. Me like uppdatering =)

    Har hållt alla tummar jag har så nu jeeeevlar måste pengarna i på lghten!

    SvaraRadera