måndag 15 februari 2010

nytt besök på MVC

Hej hopp!

Ska snart gå hem för dagen. Passar på att skriva lite nu då jag vet att jag inte komemr göra det hemifrån hehe. Därav ALLA uppdateringar. fyyy nina fyyy ;) Men nu sa Sabina till mig på skarpen så jag lyssnar och uppdaterar :)

Trodde det skulle vara ett "vanligt" snabbt besök idag på MVC, men fick även lyssna på bebisarnas hjärtslag, till Nicklas stora besvikelse som valde att inte följa med idag. Va såååå mysigt! :) B1 hade 150 och B2 160. Mamma säger att det är "typiska" tjejhjärtslag...hmmm...kanske håller hon hoppet uppe? haha och sedan så kanske tvillingar har liite lägre än en bebis?? Positivt för dem som fortfarande hoppas på att B1 är en flicka är ju att han/hon hade lägst hjärtslag ;) Vet att både min mamma och svärmor gärna får en av varje :)

nått annat nytt? Har skrivit på kontrakt för lyan min som jag nu sålt! Inflyttning i Silverdal den 10 Mars. YAY!! som vi längtat!! :) Ska bli super kul och börja vårt nya liv där.

Hittade en tvilling sele idag på nätet men ingen återförsäljare, men däremot en säljare på blocket för 700kr. I England kostar den nämligen 1300:-.¨Så jag hoppas hoppas hon inte hunnit sälja den ännu :)


Nää nu måste jag "springa" till bussen!

Puss Å kram

2 kommentarer: