onsdag 24 februari 2010

Snart dax för lunch!

Hej alla glada :)

Idag mår jag mycket bättre, trots att jag åkte hemifrån kl 07.15 och kom till jobbet kl 9...*suck* men men hela sthlm lider inte bara gravida Nina så jag ska inte klaga :) Fick sitta hela vägen iaf!

Fick nyss en härlig kommentar av en kollega som jag inte stöter på så ofta....med hakan ner i marken säger hon "Oj jäklar nu ser du verkligen gravid ut...! BINGO på den. haha :) Tur att jag iaf är gravid å stolt över min kula :) jobbigt annars hehe. Nu är magen så där fint gravid, har ju gått upp ja förra veckan 10 kg så säkert 11 kg nu, måste hem å väga mig sen. Men iaf...den är stor men fin, jag är rädd för att det snart går utför.... stackars Älsklingen som bara hann se min "normala" kropp under sommaren, och nu PANG så är jag en tjockis hahaha :) Ibland undrar jag vad som går runt i hans huvud....måste vara nått i stil med "tänk på hur hon såg ut innan, tänk på hur hon såg ut innan...happy thought HAPPY THOUGHTS GOD DAMIT!" haha :) Han tycker iaf att jag är fint gravid så det är ju bra ;)

I går var han finast i världen som gick å köpte glass åt mig kl tio på kvällen :) och serverade med massa strössel. mmmmm det var super gott. Jag somna som ett barn ca 10 min efter att jag ätit klart :) Vad skulle jag göra utan dig!?! Det absolut charmigaste va att han också påpekade "Glöm inte skriva på bloggen att jag gick å köpte glass åt dig!" hehe :) Jag tror han samlar poäng hos mina vänner..... börjar kännas så ;) näää då jag skoja!!

Snart dax för lunch för mig, måste bara först pallra mig ut i kylan FAST jag har med mig matlåda, varför? jooo för att jag glömde ketchup till mina makaroner...och det går bara inte utan...det är alldeles för torrt. fyy så äkligt. Har gjort det en gång tidigare, men då var jag så desperat så jag hade i räkost istället hahahahaha :) men det funka faktiskt, men ska låta det vara en en gångs förteelse.

Idag ska pappa och älsklingen kolla på våran blivande bil, eller ja om den är bra :) En Opel Vectra -05 i silver. Den såg fin ut så jag säger OK :) Har ju noll koll på sånt där, iof Nicklas också haha. Tur att papsen kan hjälpa till då :)

Vill även passa på att skriva att S du är så himla stark, jag är så stolt över dig och din styrka som tar dig igenom det du går igenom. Du är en sann hjältinna!!! Tusentals kramar till dig!! Tänker på dig non-stop!

Nää nu ska jag till Ica :)

Puss på er alla söta läsare och tack för fina kommentarer ni som lyckats med det :)

Ps. B2 hälsa precis med en kick :)

2 kommentarer:

  1. in med lite bilder,vill se magen:) jag som inte träffar dig så ofta.ha d bäst.kramizar/kusinvitamin

    SvaraRadera
  2. Hej
    Det är farmor som skriver (blivande) det är så roligt att läsa din blogg. Vad roligt att ni har köpt bil och Nicklas verkas så stolt över det.Har idag pratat med Christin (babyproffsen)hon sa att hon jobbar på söder
    i veckorna och Fridhemsplan varanan helg så
    nästa lördag jobbar hon där då kanske vi kan
    åka dit.Hoppas att vi kan träffas snart så man får se magen och kanske få känna en spark
    från mina 2 små barnbarn.
    Kramar på er alla.
    Farmor

    SvaraRadera