söndag 28 februari 2010

Bilder på "lilla" magen :)

Tjo hej!Hör å häpna nu kommer ett inlägg på en lördag! :) 
Nu har Älsklingen äntligen lagt upp bilderna på datorn från sin kamera (läs: jag har tillslut bett honom göra det :) )


Här kommer magen i först v.15, sen v.17, sen v.20 (2st bilder) sen senaste 2 bilderna är från idag, dvs. v.24 :)


Som ni nu alla kan se så är jag en tjockis :)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan min lägenhetsköpare kommer hit och ska mäta i lyan!
Sen blir det bio och middag med fina vänner!


Massa kramar till er alla.





2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Man märker verkligen hur stor du blivit om magen när man jämför, du har ju alltid en massa kläder på dig (såklart) när vi ses så jag hinner liksom inte riktigt se att du är så stor :) Du är ju så liten i övrigt liksom ;)

    Vi ses ikväll! Puss

    SvaraRadera