onsdag 3 mars 2010

v.25 babyyyyy :)

tick tack tick tack...näää vaddå jag räknar inte alls ner veckorna ;) Idag går jag in i v.25 och det betyder att det är säkert minst 10 v kvar innan våra små kärleksbarn kommer ut och hälsar på världen och tar sina första andetag av luft. En fråga bara, hur stor ska jag egentligen bli?? haha

Idag är jag shopping sugen, sa som ni förstår så blundar jag för min nyfunna magstorlek och ska PROMT handla nya fina kläder att ha på mig i helgen. För i helgen ska jag på fest, hör och häpna, jag ska göra llt i min lilla makt att hålla mig vaken lååångt in på natten, svulla i mig cola å få en riktig koffin kick å ha det galet trevligt hemma hos Ludde! Trötta kvällar med mjukisar är ingen syn som ska uppenbara sig på lördag inte. Jag är taggad till tårna!! Nu ska jag bara hitta den där braiga affären som säljer fin fina kläder till en tjockis i sina bästa år....och helst ska det inte vara nått tält! Ja må vara gravid, ja må vara en blivande mamma, men för bövelens jag är fortfarande 26 år gammal och HET! :) (om så endast för denna kväll haha. Alla ni som kommer vara på festen, om jag INTE är het....LJUG....god damit just lie! ;) Så idag blir det en sväng till Kista då Kärleken måste jobba över, och där...ja just där....i Kista C ska jag finna shopping lycka! *hoppet är det sista som dör*

Snart är det lunch dax, lite senare än vanligt idag då jag och Johan ska äta lunch med lite Pool leverantörer på Scandic hotellet här i Infra city, mkt trevligt :) Men händelsen till ära ska jag smita in på toa nu och sminka till mig lite :) Det räcker med att jag skrämmer folk med magen, ansiktet behöver inte hjälpa till å skrämma livet ur dem också! :P

Igår var underbara vänner över och fika lite Ballerina kladdkaka kex (rekommenderas varmt) och kollade på ultraljudet...näää vi har inte hunnit det innan. det var super mys å mina girls är bäst i hela världen :) saknar er redan! Sen kom älsklingen hem, vi åt tomat soppa å nygräddade bauguetter och kollade på Bourne, eller ja Nicklas kolla...jag somna inom 1 timme :) Hans bröst är bästa kudden in the whole world! min finaste <3

Its your Love

Dancing in the dark, middle of the night
Taking your heart and holding it tight
Emotional touch, touching my skin
And asking you to do, What you've been doing all over again
Oh its a beautiful thing,
Don't think I can keep it all in
I just gotta let you know
What it is that won't let me go

Its your love, it just does something to me
It sends a shock right through me
I can't get enough, and if you wonder
About the spell I'm under
Ooh...It's your love Better than I was, more than I am
And all of this happened, by taking your hand
And who I am now, is who I wanted to be
And now that were together I'm stronger than ever, I'm happy and free
Ooh... Its a beautiful thing
Don't think I can keep it all in
Ooh, but if you ask me why I've changed
All I gotta do is say your sweet name


Älskar dig min Monkey! :)

kram på er, nu väntar sminket!

1 kommentar:

  1. Vad fin bloggen är. Och det var riktigt najs att få träffa dig och umgås... och jag längtar som en galning tills bäbbarna kommer! Du kan alltid räkna med en barnvakt i mig ;)

    SvaraRadera