onsdag 17 mars 2010

Nu är det dax att sluta jobba!

Blev lite längre jobb dag idag....varför? jo för att när Nina hade ätit sin lunch(som hon åt framför datorn) insåg hon att hon har rätt till 1 timmes rast även hemma. Så jag satte mig i soffan å skulle kolla på lite Tv med lilla kissen Neo. Jag vaknade med dreggel på kinden 1,5 timme senare när det ringde på dörren och se skulle komma å kolla på våra kopplingar i köket då vissa lyor haft problem och de vill hel gardera sig att läger är underkontroll. haha jag måste sett ut som en zombie när jag öppna :)

Nu är kärleken och handlar och jag ska dra igång en tvättmaskin eller två. Även tina köttfärs, man är ju så himla bra på att planera ;) hmmm, eller om man ska äta nått annat idag istället?? Vi får se :) då skulle jag behöva köpa buljong, för den slängde vi i flytten....hoppas de har det på lilla affären här nere....får springa å kolla.

Nää nu ska jag avsluta här för idag!

Hoppas ni har haft en bra dag?! och får en mysig kväll!

Massa kramar

1 kommentar:

  1. hej söta. hoppas du mår bra. bra att du tar det lugnt nu å jobbar hemifrån ibland. måste vara tungt att bära på de små bebbarna. :)

    hoppas vi kan leka nåt snart igen, var ju supermysigt sist! :)
    puss

    SvaraRadera