onsdag 10 mars 2010

god morgon god morgon :)

Idag får vi nycklarna till våran nya fina lya!!! såååå härligt!!!!! Nu fattas bara alla möbler hahaha :P

Tv-bänken ska komma idag, sänggaveln och sängen förmodligen imorgon, köksbord å soffbord har vi redan fått :) sen är det bara soffan kvar som är en stor möbel vi behöver :) den kommer dessvärre i april...men men den som väntar på något gott :) soffan är så fiiiiiin!!! 

Nu sitter jag å småjobbar hemifrån, behöver hålla lite koll på mail från Kina, men från kl 12 är jag fri tom måndag :) efter att vi fått nyckeln och en run
dtur och info om alla våra fina nya vitvaror så ska jag och kärleken till Ikea å bli osams. hahaha :) näää då, vi har nog hyffsat koll på vad vi ska ha därifrån, men med två starka viljor så krockar vi allt som oftast. Tur nog så älskar vi varann så sjukt mycket så vi hittar tillbaka rätt fort :) 

Jag är en snäll flickvän idag som låter älsklingen sova ut fast jag varit vaken sen halv sju. sååååå trist å vara uppe i sin egen tysthet, men jag vet hur sur han blir om jag väcker honom...och även hur glad han blir när han får sova ut när han kan :)

åhhh men nu kom en söt liten Simba och kela med mig så nu är jag inte ensamen längre ;)
Kollade precis igenom lite gamla Photo booth bilder som jag tagit för att roa mig själv....min fråga är: Hur mkt tid hade jag att spilla egentligen?? haha och shit så pigg å fräsch jag ser ut....det var lääääänge sedan jag såg det i spegeln kan jag lova :P Här är några ego moments från förra året :)
den här kroppen ska jag lyckas få tillbaka efter bebisarna kommit :)











Var på MVC igår, gick super bra, järn och blodvärde hade stigit och mina hjärtslag lät fin fina :)

Tag ett ganska bra tag innan vi lyckades höra båda bebisarnas hjärtslag vilket gjorde mig orolig. Men de ville bara vara säkra på att det var två olika och inte samma. Till slut blev B1 s uppjagad så hans hjärtslag blev kraftigare och då kunde vi höra skillnad :) PHEW! 

nu vaknade hjärtat så nu har jag nån å prata med ;) 

skriver mer senare sen :) Förmodligen ikväll då baby ska iväg på fotboll vid nio. Önskar jag hann med bion ikväll vid 18.30 men det kommer jag inte göra dessvärre. men om jag mot all förmodan gör det då ringer jag sen Malle :)

Massa kramar till er :)

1 kommentar:

  1. hehehe, jag vet allt om stark vilja! Jag och Erik har ju ett och annat tjafs pga viljan! Men vi kommer sen överens (jag får som jag vill) så blir allt bra...eller så får han muta mig med en massa kärlek så låter jag honom få som han vill :) (men då måste han klia mig på huvudet i 10h innan jag är snäll igen hehehe)

    SvaraRadera