onsdag 24 mars 2010

allt såg bra ut! :)

Idag var vi som sagt hos barnmorskan igen. Magen hade vuxit, DUH?! hehe, den var nu 34cm från blygbenet upp, för 2v sen var den 31cm. Idag var det lite lättare att kunna höra skillnad på bebisarnas hjärtljud, den ena hade 350 och den andra 450. Mitt järnvärde hade gått ner lite så nu ska jag äta både järntabletter som tidigare + blutsaft. blööööö det som är så ÄCKLIGT! :P

Nu har jag jobbat igen lite det jag missade när jag var tvungen att åka till MVC vid 3 tiden. resten får fixas imorgon, nu hängde sig systemet mest heeeela tiden så tillslut gav jag upp! 

Min supergulliga barnmorska Åsa på Mama Mia tyckte också att jag när som helst borde jag bli sjukskriven. Hon tyckte att min plan lät bra och att jag inte skulle lämna nått ute när jag är hos läkaren på måndag. Då det ända som borde stå i min kalender är VILA just nu.... men snart blir det nog så. Kroppen säger ju som sagt ifrån.

nää nu är jag super trött, och jag vill kramas på min kärlek lite innan jag somnar. Nu sitter vi här bredvid varandra med en varsin dator. haha, vilken syn.... :P

ps. På måndag efter läkaren ska jag även springa förbi barnbutiken Bonti som ligger på karlavägen, super mysig butik med massa MASSA fina saker, verkade det som iaf... hann inte kolla där idag efter barnmorskan då vi blev hämtade av finaste föräldrarna i världen som skulle med hem till oss och kolla in läget :) Sen blev det lite pasta för oss alla nere hos italienaren eftersom all vår mat typ är i frysen här hemma :P
Men de har goa pastor så det var de värt :) Tack bror ännu en gång för maten!!

nää nu säger jag att denna onsdagen snart är slut och loggar ut!

ha en fin kväll!

Kramar till er alla!

2 kommentarer:

  1. Hoppas dem spelar in så att jag kan komma över och kika på bebisarna! :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen=)
    Du får komma förbi jobbet nästa gång du är på karlavägen.. ligger nästan dörr i dörr med Mama Mia=)
    Vore trevligt=)
    Ps: Otroligt fin längehet.. Like0)

    Puss Milla pilla

    SvaraRadera