söndag 7 mars 2010

"inte sova mamma, det är så trååååkigt dååååå!!!!"

Hej hopp! :)
I går var jag hemma hos La ludd på inflyttningsfest i hans nya på kungsholmen som han efter köpet blåste rent och gjorde om helt och hållet. den är SUPER fin verkligen :) Och allt har de gjort själva typ, imponerande! Var kvar tills kvart över elva då kärleken kom och hämta mig, inte dåligt va? hem så fort man inte hade dånande musik i öronen och fulla människor som pratade (läs: skrek) så blev jag fort sömning. Efter lite tv gluttande så somnade vi runt halv ett tiden. Och när blev man väckt? jooo klo
ckan 06.00, VARJE HELGDAG!! haha, är ju då jag går upp på vardagarna, men på vardagarna tycker bebisarna i magen att klockan 04.00 är en mer passande tid :P men jag brukar lyckas somna om då iaf. men det är inte lika lätt på helgerna. Låg kvar i 40 min, men sen började jag nysa å ha mig å vill inte väcka min kärlek så då gick jag ner å kolla på Animal planet å min favvo "Djurpolisen i Houston" :) 
Får passa på å kolla när Nicklas inte ska kolla på tv samtidigt, det är nämligen inte hans favvo program, likadant med "mannen som talar med hundar" det är inte heller någon hit enligt Nicklas hehe :) Men jag gillar att få min dos av djurprogram.
Haha när man talar om trollen....nu vakna han och det första han säger är "vem sitter du och chattar med din fuling?" haha Mitt lilla charmtroll ;) 
Hoppas hoppas han inte somnar om nu, så jag får lite sällis. fast iof så brukar jag somna om runt den här tiden framför tvn eller gå å lägga mig igen, för nu sover nog bebisarna i magen igen så då får man passa på :)

Nu är programmet slut så jag ska krypa upp till loftet igen å kramas lite med kärleken :)

Älskar dig min Monkey!! :)

3 kommentarer:

  1. Glöm aldrig bort hur underbar du är hjärtat :)
    kyss

    SvaraRadera
  2. Va fin bild på er! :) hoppas du hade kul i lördags! å hoppas vi kan leka snart, fullt upp i veckan med flytt å så förstår jag ju men som jag skrev på fb så kan daniel å jag hjälpa till nåt i helgen om det behövs. puss!

    SvaraRadera
  3. Ååååhh, va söta ni är <3

    SvaraRadera