lördag 27 mars 2010

Inställd tjejkväll...

Go kväll!

Vad gör jag vaken så här sent?! otroligt bra fråga faktiskt :) Var galet trött runt 4 tiden, men då led jag av näringsbrist och behövde mat. När jag väl fått i mig nått i magen så kollade jag mobilen och såg att den planerade tjejkvällen blivit inställd :( så tråkigt!! Men en redan trött gravidkvinna, blev inte direkt mer sugen på att försöka hitta på nått nytt att göra. Tack gulle Milla å Challan som bjöd in mig dit, hoppas ni har det super trevligt. Men jag blev alldels för mosig för att orka lämna mitt lilla hem. 

På vägen hem efter nyheten om hur min kväll blivit ändrad så var älsklingen en ängel och lät mig gå och handla lite pyssel grejjor på Panduro, det var precis vad jag var sugen på att göra. Sitta hemma och små pyssla lite. Hann såklart inte med så jätte mycket, men jag har iaf gjort en tavla till barnens rum :) Ögonen gick tillslut i kors, jag tror att jag blev hyffsat nöjd och klar, men det märker vi imorgon när jag ska bedöma den med piggare ögon :)

Är ganska tomt här hemma nu, Kissekatterna sover, bebisarna i magen verkar göra lika så och Nicklas är inne i stan och ränner ;) Men ibland är det otroligt skönt att bara vara helt själv. Knappt ha på TV eller musik.....utan bara vaaaaaaa :) Men snart börjar min kväll sjunga på sista versen och det börjar bli dax att sova. Är väldigt väldigt trötter!

Vill passa på att tacka Kristin, Alvin och Andreas för ett super trevligt litet kalas med suuuper god tårta och kaka :) Mums-filli-ba-ba!!! Om mina söner blir i närheten av så go och fin som lille Alvin kommer jag vara stolt och överlycklig :) Han är så goooo!!

Nää nu måste jag ta fram luftmadrassen och bädda och sedan somna in som ett barn.
Imorgon är en annan dag :)

Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Vad gullig du är...:) Tycker att dte låter toppen att du kommer kunna vila lite mer nu, det behöver du!
    Snart måste vi komma över och få se ert fina hem!
    Kram kram

    SvaraRadera