torsdag 25 mars 2010

God morgon! :)

Här hemma har jag kommit igång med jobbet, gick upp och gjorde en frukost-to-go till hjärtat så han skulle hinna äta innan mötet började på jobbet. Han stängde nämligen av sitt larm i morse, jag vaknade och insåg att så måste vara fallet...men tur nog var inte klockan mer än 7.20 så han hann gott och väl ändå :) 

Igår var vi på mingel-kväll på "Anna i Silverdal" butiken här nedanför lägenheten, glömde skriva det. Blev ett litet present köp och även inköp av bebisarnas första skallror :) Så himla ful-söta!!! hehe men framför allt otroligt mjuka och goa. Den blåa är mer bebisblå än vad bilden säger. Sedan blev det en naturvit också då jag vet att många fortfarande hoppas på att B1 är en liten flicka :) 

Idag ska förmodligen Bina komma förbi här hemma på lite lunch :) Hoppas hon orkar, annars kanske vi ses efter 16.30?! Vore super mysigt tycker jag iaf :) *hoppas hoppas*

Nä nu ska jag fortsätta jobba med mina uppsvullna fingrar, så jag får nått gjort idag :) Men först.....

JAG ÄLSKAR DIG NICKLAS JOHANSSON!!!! :) Finaste av de finaste!!! Det är du och jag mot världen Monkey :)

Massa kramar till er alla som läser min lilla mamma blogg :)





2 kommentarer:

  1. så söta! nästan så att jag skulle vilja ha en själv :)

    SvaraRadera
  2. Tack fina underbara du älskling!!!!!! Kyss

    SvaraRadera