onsdag 8 juni 2011

Imorgon bitti drar viiiiiiii :)

Weehooo, en ynka dag kvar av fix och trix inför resan. Sen packa, sen innan vi vet ordet av så är vi på väg till Arlanda :) Kl 06.35 går flyget och vi bör åka hemifrån runt 4 tippar jag....sova vad är det?! ;) Ska bli spännande att se hur det går att väcka kidsen då och när de sen vill ha sin välling...hmmm, bör nog lägga upp en liten strategi tror jag. Strategier tror jag på ;)

Igår på eftermiddagen fick jag fnatt, tryckte i mig godis-rester, 4 kakor och en kanelbulle, bara så där haha. Tog en extra Celsius senare i hopp om att förbränna bort det haha. Så det kan bli ibland ;) Var proppmätt senare och fick inte i mig nån middag. Bra där Nina. NOT! Saknar att träna :( Inte tränat på fleeeeera dagar. Hmmm funtar seriöst på att packa ner löparskorna....fast samtidigt näää, fast jag vill, fast nääää, ja ni hör ju. Ninorna är inte sams ;)

Aja, underbara Karpathos, snart är vi ett ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar