tisdag 21 juni 2011

Dag 2



Oförskämt pigg idag.... fast jag la mig sent och har nya rutiner. Plus att jag gick ner och träna vid halv tio igår kväll eftersom jag inte kände mig sovtrött och lite rastlös i soffan. Go me! ;)

Nicklas klarade sin första pappa dag galant! Fick frukost uppdukat, och blev hämtad från jobbet och fick middag i magen! Han hade även kommit ihåg att lämna tillbaka hyrfilmen! Jag har världens finaste man där hemma hörrni! :) för det var ju även rent och fint, en tvättmaskin körd och..... Micron var rengjord hahaha! IMPAD :)

Idag blir en spännande dag på jobbet tror jag, mer att göra och saker som faktiskt fungerar! Igår var en fixar dag hela dagen, och fort gick dagen också! Fixa dator, fixa inloggning, se att jag fått 2580 st mail haha, DELETE!! ;) sparade iof de senaste veckornas mail. Så dum är jag inte hehe. Det är dag 2 och jag är fortfarande jobbtaggad, det bästa är att komma upp duscha och få göra sig lite fin måste jag erkänna!!! Lite trött på mjukisar och fettigt otvättat hår tror jag ;)

Har både inne och utemöbler som kategorier och det ryktas om att jag får ljus också. Blir nog asbra! Och jag ska ta nytta av mina "nya ögon" nu, ser missar de gjort tidigare, sånt man gör under stress. Men nu har jag ingen stress så jag ska städa upp lite i artikelinformationen idag tror jag bestämt! Kommer underlätta för mig själv senare :)

Ha en grym dag alla fina! Im back in business! ;)

Puss

Ps. Nu blev det ju varmt i min kappa och jeans... Hmmm tur att jag tog öppna skor iaf ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. skönt att va back in business förstår jag? :) hoppas allt gick bra igår! puss

    SvaraRadera