tisdag 28 juni 2011

Sova.Nu

Ligger i sängen och ska snart slumra in, vart en bra jobbdag och mysigt här hemma på kvällen med familjen. Sen åkte Nicklas iväg på lite grabbhäng och jag har bara slappat. Rätt skönt faktiskt! Ansträngde mig och gjorde lite situps och armhävningar också. Go me!

Snacka om att ångesten efter mitt svullande senaste veckorna slagit på stort.... Blää!
Aja, bara ta nya tag! ;)

Näää nu somnar jag med mobilen i handen...

Bjuder på en bild på mina stora keps-Nissar i sandlådan igår :) Så fina!!!

God natt alla fina! Imorgon ska jag nog köpa lite celsius och på torsdag blir det bio med tjejerna! :)

Puss BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar