måndag 27 juni 2011

Ruta ett, lets go!

Måndagen är nu snart slut.....fort gick den förbi. Orkade inte gå upp kl 5 i morse som planerat, skulle träna, gick inge vidare. Har inte hunnit med alt jag ville på jobbet heller, SUCK, måste komma in i lite snabbare tempo känner jag, meeeeen det kommer väl snart :/ Går hyffsat iaf känner jag ;) Åkte med Lena hem lite tidigare, så det var skönt så hann vi med en prommis i solen till Ica i Helenelund med fina familjen också :)

Älsklingen fixade kassler till middag, och en lunchlåda till mig. Min duktiga älskling! Impad :)
Sen strax innan nio rulla jag ner till gymmet, ja för nu blir det nya tag, inte OK att mitt sockerberoende kommit tillbaka ggr 100!!! Crazy, finns verkligen inget stopp när jag börjar.... blööööö!! Och såhär efteråt känner jag mig bara svullen, och äcklig! Hade ju redan gått upp under semester som var på väg att gå ner lite, och så svulla jag en hel helg till, WHY?! Så INTE värt det.......aja, man lär sig av sina misstag. Och nu har jag ny energi att hoppa på träningståget igen, och hålla mig borta från godis och sötsaker. Lite ibland är ok, men just nu, NADA ZIPP ZERO! I minst 3v! Who´s with me?! ;)

Aja, nu ska jag göra mig klar för sängen sen sova. Vill vara på jobbet kl 7 imorgon så jag hinner med det jag vill. Man är mest effektiv på förmiddagen tycker jag!

btw, inte fått hela min mammapenning denna månad......fick ut 4700:- EHHHHH ÅNGEST!!!! Måste ringa försäkringskassan imorgon. Tur att man har sparpengar, annars hade det inte ens räckt till räkningar denna månad :/

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar