onsdag 1 juni 2011

the weather ain´t helping....

Igår kväll blev jag sugen på att träna, men efter att de små var i säng och middagen bortplockad m.m så var klockan halv tio. Trött som jag redan är i kroppen tog jag mitt förnuft till fånga och gick och la mig tidigt istället. Träningen gör mig kvällspigg och det hade bara resulterat i att jag hade varit ännu tröttare idag. Så tänkte jag igår. Klokt av mig faktiskt. Träning är inte allt, sömn är också bra ;) Bestämde mig för att träna kl 5 i morse, men när klockan ringde så låg jag vaknen mellan 04.50 och 05.00, sög på karamellen ordentligt, sen kom jag fram till att "hmmm, fuck it, jag ska sova!!" vilket jag gjorde, underbart nog ända fram tills 06.30. Tack mina små prinsar!!

Igår fick twinsen ettårs vaccinationen, de var sååååå duktiga, fick välja bokmärke och allt. Stora killar nu :) Dock så kom den vanliga sprutfebern på kvällen/natten. Olivers sitter i fortfarande. Bus Oliver är alldeles hängig och somna tom i min famn fast det var långt kvar till sova middag dax. Och han somnar inte ofta i min famn anymore can jag lova.....pluttisen :/ Nu fick han lite mer alvedon i sig och nu har de båda somnat. Lite tidigare än vanligt, men hey, de var de värda efter sprutorna igår! *Kärlek*

Är fortfarande lite låg i sinnet, men känns bättre iaf. Tröttheten som spökar, ska bli underbart med lång helg nu tillsammans med hela familjen och sen Grekland på torsdag morgon nästa vecka!! cant wait! seeeeeeeeeeeeeeeeeeen börja jobba!!!! shiiit va spännande och läskigt på en och samma gång :)

Ska träffa finaste Gaby idag, får se vilken tid det blir, på dagen eller på kvällen. Tokungen har ju fått för sig att hon vill ut och dansa idag.... på en onsdag?! haha och dricka drinkar....haha. Ja vi får väl se vad det blir som händer! ;) Och Nej Gaby jag hade inte mina nya skor på mig då jag tyckte det var lite "kyligt" så jag valde mer stängda skor :)

Nää nu ska jag ta och göra lite mag och rumpövningar här hemma. Skulle ju velat ligga ite och sola, men det ville inte solen! :P

puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar