onsdag 29 juni 2011

Oooooooooonsdag kväll

Shit vad dagarna och veckorna går fort, snart har jag jobbat i 2 v.......Crazy! Börjar komma in i det mer och mer nu så det är skönt! :)

Just nu sitter jag här hemma med datorn i knät och mitt hjärta bredvid mig i soffan. Har sedan jag åt upp min middag vid halv sju planerat att gå ner och träna när maten lagt sig i magen.....det har den nu gjort....men jag har fortfarande inte gått och tränat...haha. Ibland har man verkligen sånna dagar, ingen lust what so ever. Men samtidigt så är det bara hjärnan som spökar, det är mest hjärnan som är trött och inte orkar. Kroppen skulle klara av det utan problem. Det vet jag....man ska inte lyssna på sina hjärnspöken, men det är svårt att stå emot dem när man sitter i en mysig och varm soffa............men vad är mina alternativ? Träna imorgon bitti kl 5?! För imorgon kväll kan jag inte för då ska jag på bio, fredag morgon kommer jag vara trött, fredag kväll är det ju trist att träna på. Det vet jag iaf att Nicklas kommer tycka hehe... hmm...så borde helt enkelt bara gå ner och träna nu. MEN då måste jag ju duscha sen också, efter iaf minst 45 min träning, och torka håret om jag inte vill sova i blött hår, och det vill jag ju inte.....vem vill det?! Bättre att tvätta håret imorgon bitti......men pallar jag att gå upp kl 5? hmmmmm. Dunno, dunno. Men en sak är säker.....just nu är jag endast sugen på att ta en kopp te och pussa på min man. Och jag vet att nån skulle uppskatta det väldigt mycket! :)

Så beslutångest Nina tar nu ett beslut, kokar upp sitt tevatten, går och kissar, och kryper sedan ner hos sin man i soffan och myser, sparar sin celsius tills imorgon bitti. Och bestämmer sig för att hon ska träna på morgonen istället! ;)

Fortsättning följer.....kommer jag upp imorgon?! ;) Time will tell.

Vilken cliff-hanger va? ;)

Puss å god natt alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar