tisdag 31 maj 2011

pms?!

Denna mood jag hamnat i måste nog vara nån form av pms eller skit. GAHHH!! Går runt med en sur mun konstant, leendet är lååångt bort, tröttheten hänger över mig hela tiden. Give me a happypill!!! skojar inte... jag har väl inget att hänga läpp för?! Drar ju utomlands nästa vecka lixom, och jag har allt i livet som jag önskar......

But still.... Im still low low low low low low looooooow.

Nu sover gossarna som stockar och jag vill inget hellre än att göra det jag med. MEN livet har måsten så det är bara hoppa in i duschen. Idag ska grabbarna på läkarbesök på Sollentuna sjukhus kl 14.45. yay. NOT! Slap me in the face and give me energy!

1 kommentar:

  1. Ser fram emot att få träffa dig min kära! Gick du ut med dina fina nya skor eller? Var dom sköna en hel utekväll?

    SvaraRadera