tisdag 24 maj 2011

God morgon fina ni!

Har sovit som en stock i natt, twinsen likaså. Iof bara därför JAG sovit bra ;) Men la mig efter 23, i söndags också, det är mkt ovanligt för att vara mig, och även älsklingen för den delen. Men jag antar att man njuter av att bara få vara när kidsen sover så då blir det lite senare och mer egentid :)

Blocket är min nya vän!!! Jag skojar inte, enda jag gör nu om dagarna känns det som hahahaha. Finns så mkt fint jag vill ha, men många bäckar små även från blocket blir en dyr nota i slutänden!

Imorse ville jag gå och träna, eller snarare igår kväll tänkte jag att jag var sugen på att göra det idag, men tisdagmorgon är Nicklas badmintontid så jag fick vackert hoppa över och gå imorgon istället. MEN tror du han gick upp och åkte iväg till badmintonen eller? nääääääää han försov sig haha. KLANT! kunde jag ju ha tränat....iof så sov jag så gott så det gjorde inget så här i efterhand ;) Men imorgon bitti blir det gymmet. Och ikväll kanske en powerwalk med Gaby och Malle?! *hoppas*

Nu är det inte långt kvar till Karpathos, Grekland, ca 2,5 v bara!! åhhhh underbart!! :) Vi har lite kvar att skaffa till kidsen innan bara, men det blir nog färdigt i helgen eller nästa helg. Torsdagen den 9e Juni drar vi!!!! weeehoooo som vi längtat! :)

näää nu ska jag göra lite nytta och kolla till mina små änglar som leker så snällt :)

kram på er alla

1 kommentar:

  1. oh powerwalk, jag tänkte gå powerwalk direkt efter jobbet idag eftersom jag ska träffa löwis efter 18-1830 nånstans. visserligen ser ju inte vädret så jättespännande ut för tillfället.. hmm kan ju höras sen! pussåkram

    SvaraRadera